woensdag 20 september 2017

Saône 14: Grote pauze

22 augustus

Vandaag is een beetje een vreemde dag, lieve luisteraars. We laten de boot hier in Port-sur-Saône een week liggen en rijden met een huurauto naar Nederland in verband met een medisch onderzoek dat ik liever niet langer uitstel. Het gaat om een niet-kwaadaardige dermatologische aandoening aan mijn gelaat, waaraan ik graag snel behandeld word. Maakt u zich niet ongerust, daar is geen reden toe.
Bovendien kunnen we de tentoonstelling 'Modernism: in print' in Bijzondere Collecties, (naast Allard Pierson Museum) te Amsterdam gaan zien, waar mijn dochter Hansje een belangrijke bijdrage aan heeft geleverd: 'Hansje van Halem: in patterns'. Deze expositie loopt op 1 oktober ten einde en zouden we niet hebben kunnen zien als we ons reisschema niet doorbraken.


Om te zien waar we de auto zouden ophalen en te vragen of we onze fietsen ergens konden stallen, zijn we gisteren naar de stad Vesoul gefietst, zo'n 15 km. Aangezien het laatste bij het verhuurbedrijf niet mogelijk was en we er niet over wilden ruziën, besloten we om ons er met een taxi heen te laten brengen.

Gaat u mij missen? Anders ik u wel! 
                      I'LL BE BACK!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten